GOEDE REACTIES
Ellen (ELD) ontving een positieve mail van een abonnee.
Beste Mevrouw Demeestere
Mag ik u verzoeken nota te willen nemen dat dit het laatste abonnement is dat ik nog verleng. Ik heb het huidig jaar verlengd tot Nov 2025 maar dan wil ik er mee stoppen.
Het is absoluut niet dat ik mistevreden ben over uw tijdschrift maar ik ben aan een ouderdom gekomen dat ik niet meer de mogelijkheid heb om nog karweitjes op te knappen. In november word ik 84 jaar en mijn handen zijn getroffen door artrose en artritis. Bovendien is mijn bibliotheek stampend vol. Maar één jaartje is het maximum dat er nog bij kan.
In de toekomst zal ik me beperken tot het bekijken van uw uitzendingen op TV die hier in Brussel ‘s nachts worden uitgezonden. Bijna dagelijks ben ik wakker om 03.00 uur en dan bekijk ik Dobbit. Een zeer leerzame uitzending. U krijgt de theorie en de uitvoering. Prachtig!
Mag ik u bedanken voor de vriendelijkheid en de doeltreffendheid van uw tussenkomsten. Ik ontvang nog altijd stipt op tijd mijn tijdschrift sinds de klacht die ik indiende bij de Post.be. Dank zij u is mijn collectie van jarenlang compleet.
Mijn beste wensen voor een goede gezondheid, en een zalig Kerstmis en een gelukkig nieuwjaar.
Hoogachtend,
Brams Etienne
Ook Joyce (JVW) kreeg een compliment van de klant Espera toegestuurd:
Dag Joyce,
Het ziet er goed uit.
Dank voor jullie inzet en flexibiliteit om dit alsnog in orde te krijgen.
Met vriendelijke groeten,
Stijn Smolders
Area Sales & Marketing Manager
ESPERA BELGIUM b.v.
Tot slot kreeg ook Wouter (WOU) een positieve reactie op de branded story van Lenze voor Motion Control:
Dag Wouter,
Hier alvast het eerste plaatje, ben heel tevreden over het artikel, goed gepositioneerd.
Dankjewel
Marc Vissers
Marketing- en communicatiemanager
Lenze